17 май 2012 г.

Нещо нежно, нещо синьо

Днес отново имам рожденичка, една от последните за сезона. Познавам Таня от няколко години и това, което винаги ме е възхищавало в нея е всеотдайността и спокойствието й. При нея нещата изглеждат така, сякаш се случват някак леко, без излишен шум, без излишно напрежение. Позитивна и мила, поема грижите за всичко и всички.

Именно лекотата и нежността бяха в основата на идеята ми и при избора на хартиите за нейния бележник - Gabrielle на BoBunny. И да ви призная нещо, явно спокойствието и позитивизмът на Таня се пренесоха и върху мен, защото изработването на тефтера ми беше много леко и приятно. Ето, как изглежда той:


И детайли:



И нали рожден ден без картичка не може, ето една Тилда със син букет:


И малко по-подробно:


А това са бележникът и картичката в комплект:


Честит рожден ден, Таня! От цялото си сърце ти желая много здраве, много любов и много късмет!

7 коментара:

  1. Прекрасни! И картичката, и бележника. Носят толкова хубаво, нежно настроение.

    ОтговорИзтриване
  2. Лелеее, колко красота има и в двете! Завиждам(благородно) на рожденичката,за щастието,което ще и поднесеш:)

    ОтговорИзтриване
  3. Ооо, една от любимите ми цветови комбинации. Прелест!

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасен комплект!Всичко е чудесно-цветове,хартии,елементи ии...всичко!

    ОтговорИзтриване
  5. Добре, че съм седнала, защото краката ми омекнаха от удоволствие, гледайки тази красота! И да, такива хора действат по този начин дори и от разстояние, а ти успя да предадеш това спокойствие и на нас! Истински разкош е този тефтер, а в комплект с картичката... ммм...

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, много са красиви и ефирни, и забавни, и полезни...идеален подарък!И на мен тази цветова комбинация ми е много любима (нооо май нищо не съм правила с нея). Действаш ми вдъхновяващо!

    ОтговорИзтриване

01 09 10