8 септември 2012 г.

Кънтри Коледа

След многото рисунки и розички от последните месеци, днес имах нужда да направя нещо по-различно. Нещо с малко детайли, нещо при което да личи ефекта на хартията. Нещо, което звучи в една детска песничка: ".... къщички в снега се гушат, а коминчетата пушат ...". Ето една по-различна, моя интерпретация на кънтри коледна картичка:


Оставих надписа от хартията и две най-обикновени, семпли дървени копченца:


Готова формичка, на която поставих съвсем малко напукваща боя:


И понеже една зима без нещо плетено и топло не би била истинска ..., топло одеалце от вътрешната страна:


А сега вече си представих и горещ шоколад с канелена бисквитка ...

7 коментара:

  1. Определено одеалцето е акцентът, който усмихва:) Чудесна картичка! Аз още не мога да превключа на коледна вълна, но пък ми е така уютно и хубаво да разглеждам такива картички.

    ОтговорИзтриване
  2. Отново красота Вили.Страхотна картичка!

    ОтговорИзтриване
  3. Не знам кой е бъдещият получател на тази картичка, но със сигурност, отгръщайки я ще се стопли сгушен като в пухкав пуловер през студените зимни дни.

    ОтговорИзтриване
  4. Отново прекрасна картичка, Вили :-) И мен като Тони ме стопли одеалцето от вътрешната страна на картичките :-) Нямам търпение вече да идва зимата :-))

    ОтговорИзтриване
  5. Еееех, че коледно уютно е при теб в тази публикация! Много идейна и истински напомняща за вече все повече наближаващия празник!

    ОтговорИзтриване
  6. Вили, много е красива! Понякога е много освежаващо да направиш/видиш картичка с малко (но точните) елементи! Напомни ми, че и аз го имам това селце, прибрано в някоя кутия...

    ОтговорИзтриване
  7. Вили, с тази картичка ми създаде страхотно топло чувство - замечтах се за пухкавите преспи и уюта пред камината :)

    ОтговорИзтриване

01 09 10