14 ноември 2012 г.

Tiddly Inks или за любовта ми към хората с големи глави

Откакто открих света на дигиталните печати, непрекъснато ровя и намирам нови и нови сайтове, които ги предлагат. В някои от коментарите към публикациите ми, а и на други места съм откривала споделяния, за това, че някои не харесват човечета без устни, че огромните очи или крака правят картинките зловещи. Аз нямам проблем в това отношение, но тези коментари ме накараха да се замисля, какво харесвам аз? Стигнах до извода, че нещото което ме привлича в една картинка са косите - дълги и богати. И как една коса би била приоритетна в една картинка, ако не е носена от една несъразмерно голяма глава? Фаворит за мен в това отношение са печатите на Tiddly Inks. Сигурно никога няма да ми омръзне да оцветявам техните изображения.

Днешната картичка е направена с печат, в който интереса ми привлече основно красивата, макар и вързана коса на Wryn. Възможността да оцветя точно този печат, ми беше щедро предоставена от Диляна (благодаря ти, Диде), която реши да отличи оцветяването на друга моя картинка на Tiddly Inks и да ме награди с ваучер за пазаруване от същия магазин. Понеже Wryn е наистина много красива, реших да я оставя, като единствено цветно петно на картичката. Приоритетно бяло, много снежинки и перлички и ето какво се получи:


Където беше възможно, минах ръбовете с напукваща боя на Tim Holtz, продуктът, който най-много ми напомня на сняг. Обувките гланцирах с 3D лак:


За съжаление нямах висулка с кънки, та се наложи да сложа шейна:



И поглед отвътре:


3 коментара:

  1. Картичката е Чудесна, образува студ на (възприемащия) наблюдателя. Очарователна! Като дойде ред за размените на коледни картички, Вили запази тази за мен!!!-)))Поздрави Пепи-))))))

    ОтговорИзтриване
  2. Robisz fantastyczne, perfekcyjne, piękne karteczki! Jestem nimi zachwycona:)) Życzę wspaniałych Świąt!

    ОтговорИзтриване

01 09 10