16 юли 2013 г.

Принцеси във водата

На няколко пъти вече съм разказвала за връзката на дъщеря ми със синхронното плуване. За това този път само ще кажа, че днешната картичка, направих за нейната треньорка по повод спечелването на Голямата купа от шампионата за 2013 година. Децата от отбора сами избраха картинката, а на мен ми се наложи да я оцветя и да направя картичката за два часа. Така, че нямах особена възможност за изработката на нещо сложно и заложих на цветните контрасти и подходящия текст, принтиран върху хартията.


Добавих перлички и две морски звезди, прецених, че поставянето на цветя, би било неподходящо:


Е, сложих и така любимите ми водни капчици:


А отвътре поставих лист от блокчето, което използвах за лицевата страна:


Ето това са част от водните принцеси,  предстартово:


И целият отбор със своята треньорка:


----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


3 коментара:

  1. Wonderful card and fabulous image, beautifully coloured with great details, love the little bead type flowers. Photos are brilliant too, Kate xx

    ОтговорИзтриване
  2. Страхотна е, Вили! За теб няма значение дали правиш картичката за 1,2 или 6 часа, винаги резултата е впечатляващ!:)

    ОтговорИзтриване

01 09 10