12 октомври 2014 г.

За Алекс

Преди време, когато направих на дъщеря ми Училищната книга изобщо нямах представа с какво се захващам. Тази книга отприщи направата на още няколко подобни, просто не мога да отказвам на приятелките на дъщеря ми... Този път дойде ред и на Алекс, предстоящият й рожден ден, съчетан с една доставка на страхотна нова колекция на Тилда ми дадоха вдъхновение, каквото не съм имала отдавна. Нещата се получаваха сами, цветовете се напасваха без проблем и всичко беше лесно, бързо и приятно. Този път пропуснах "дрешката" на книгата и декорирах кутия. Ето какво се получи:


А ето какво се крие в кутията:

 



По мой "запазен" стандарт, книгата е с 12 вътрешни страници, с размер 21 на 21 сантиметра, вмъкнати са още 12 страници от перлен картон и една карта, на която Алекс да отбелязва своите пътувания:




Искрено се надявам тази книга да бъде напълнена с прелестни спомени и да бъде разгръщана с много любов, винаги, когато Алекс има нужда да се върне в своето училищно време...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

2 коментара:

  1. Разкош, разкош и пак разкош!!!! За пореден път просто думи нямам, а както знаеш, съм от най-приказливите. :)

    ОтговорИзтриване
  2. wow, this is awesome. Gorgeous papers and gorgeous design.

    ОтговорИзтриване

01 09 10