30 ноември 2014 г.

Коледен албум

Не зная при вас как е, но при мен като се почне една серия с изработка на някакъв продукт, та няма край. Точно в момента съм в периода на албумите, целия месец ноември правих албуми, като някои от тях ще видите в следващи публикации.

От няколко години, виждам в нета да се показват коледни албуми. Честно казано, аз лично за себе си не намирах смисъл в направата и воденето на подобно нещо, но от друга страна като се замислих, че ако съм с "ново" семейство или малки деца, може би предаването на семейните традиции, точно в тази форма е най-добрия вариант. Инспирирана от един плат на шотландско каре, реших че тази година е аз ще се включа в групата на правещите коледни албуми. Реших да е без картинка, за да бъде адресиран към по-широк кръг към хора, да бъде "снежен" и да ухае на коледни подправки (аз винаги парфюмирам албумите си). Ето какво се получи:


Кутията облякох с плата на албума, добавих и декориран бял гел-химикал, защото страниците предназначени за писане са тъмни:







------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

1 коментар:

  1. Вили, невероятен е албума. Корицата му е направо зашемятяваща. Обезателно да ни покажеш и другите си албуми... наслада за очите!!!

    ОтговорИзтриване

01 09 10