2 декември 2014 г.

Моливи

Днешната картичка е нетипична за мен в много отношения - освен, че е напълно CAS (Clean and Simple), но и печатът е оцветен с моливи. Установих, че оцветяването на тъмна хартия ми носи огромно удоволствие и е абсолютното предизвикателство за мен. За да има контраст избрах един нов сет от Мо - Fairy Christmas, като подредих фейчовците така, сякаш всеки момент ще сглобят снежен човек, а това, че твърдата почва свършва под краката на най-долния не е проблем - нали имат крила и могат да летят... Ето какво се получи:






И да знаете, че това е само началото, смятам да продължавам с "моливното" оцветяване :)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


9 коментара:

  1. Невероятно е когато (ти) откриеш ново вдъхновение! Разкошно се е получило и чакам с нетърпение други моливни творения !

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. При условие, че имам само 3 сиви, 1 черен, оранжев и розов моливи, едва ли ще е чак толкова скоро :)

      Изтриване
  2. Да ти дам моите? Че имам много ама ми хващат прах...както и копиците в последно време де...ама...

    ОтговорИзтриване
  3. Пу за мен тези фейчовци.... Вили, уникални са и съм много In love, както казват английско говорящите.... За моливите - от скоро нещо много взех да се надъхвам за моливи. :) Ще видим до къде ще я докарам....

    ОтговорИзтриване
  4. Ти си истинска вълшебница, как само ти се получава всичко от раз. Прекрасно е, а идеята да събереш тримата сладура в една картинка, се е получила на 6 +. За оцветяването какво да кажа, имам чувството че и с тебешир да почнеш да оцветяваш, ще се справиш отлично :)

    ОтговорИзтриване
  5. Вили, ти си уникален талант. Няма значение дали с моливи, маркери или може би шевна машина в ръцете, всичко ти се получава уникално. Много ми харесва картичката и цветовете и всичко. :)

    ОтговорИзтриване
  6. Ох, Вили, прекрасно си ги оцветила. При мен отлежава един печат принтиран на крафт хартия, но нямам смелост да го започна. След твоя разкош - още по-малко. :D Откраднала съм от дечко старите ми пастелни моливи и само ги гледам. :) Ще видим...
    Новото ти CAS амплоа също много ми допада! Браво!

    ОтговорИзтриване

01 09 10