30 януари 2016 г.

Бебешки албум

Ако има нещо, с което хобито ни ме направи истински щастлива, то е това, че ме срещна със страхотни, позитивни и много мили хора. С някои от тях се запознах реално, с други се познавам само виртуално, но всеки един от тях стопля сърцето ми по свой, собствен начин. Когато разбрах, че едно от тези момичета ще става отново мама, реших, че няма начин да не направя нещо за "новото бебе". Първоначалната ми идея беше за малък албум, който да не заема много място, но когато блокчето с дизайнерските хартии пристигна и видях колко завършен е рисунъка в реалния си размер, реших, че ще се прави голям албум. Десенът на хартиите сам ме поведе към цветовата комбинация, добавих мек плюш, винтидж рамка и един нов печат на Мо (Bronco Billy). Ето какво се получи:






Добре дошъл, малък Мишо! Нека да растеш здрав и щастлив, умен и красив!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Кожа/Skin: E50, E51, Е53, E93
Коса/Hair: E30, E31, E33, E35
Дрехи/Clothes: BG70, BG73, BG78, W3
Конче/Bronco: E40, E43, E44, W3
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

3 коментара:

01 09 10